Helgen som försvann.

Den här helgen gick så fort så det är inte klokt. Den började med att vi klev upp tidigt på lördagsmorgonen för att åka till Piteå. Sandra skulle nämligen prova sin brudklänning och alterera den en sista gång, och jag följde med som stöd och smakråd. När vi var klara följde Sandra med oss hem till lägenheten. Där såg vi på Cougar Town, pratade bröllop och tog det allmänt lugnt.

På eftermiddagen hjälptes jag och Sandra åt att göra egen pizza, som blev riktigt god om jag får säga det själv! Vi (läs Sandra) hann även städa vårt skafferi samt baka en bärpaj som vi åt tillsammans med Hilda och Gustav medan vi såg ESC.

Sandra sov sedan över eftersom det blev så sent igår. Imorse tog vi sovmorgon och åt en god frukost innan vi drog ut på stan. Sandra köpte torrschampo och jag köpte..allt annat. Typ. Nej men det blev tre axelbandslösa linnen, en bandeau, två bikinis och solskyddsfaktor med SPF 50+. Så nu är jag så redo för vår Turkietresa som jag kan bli!

Vi shoppade tills affärerna stängde, och gick sedan hem till oss igen. Till middag blev det pasta- och skinksallad på balkongen. Det har varit såå varmt idag, så det var en skön avslutning på dagen!

Hoppas ni också har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim