Lördag.

Ännu en händelserik dag till ända. Den började med att jag, Ester och Ingrid åkte till Ljustorps Trädgård och kollade på blommor. Därefter svängde vi förbi den största tomatodlingen jag sett i mitt liv (och jag gick ändå på ett Naturbruksgymnasium). Väl hemma hann vi med att fika och se ett avsnitt av "Heart of Dixie", som jag för övrigt nästan har börjat hänga med i nu, innan det bar iväg in till Sundsvall.

I Sundsvall åkte vi först och kollade in Hannas lägenhet, där vi hann med ett besök av en gammal bygdebo (Mr. Gradin för er som undrar). Vi strosade sedan på stan i en knapp timma innan vi skyndade vidare hem till några av Davids släktingar som jag aldrig träffat förr för att äta middag. Där hade vi en trevlig kväll med god mat, hockey-VM, sol, sällskapsspel och många skratt!

Imorgon åker vi hem, men jag kanske hinner blogga lite under dagen. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim