Inlägg av en legend (eller så int)

Ni som trodde att de va Mikaela som bara skrev på sin blogg så hade ni FEEEEEL!!

Nils! Den gode, den store och den oerhört vackre. Har fådant äran att litterära mig på hennes wynderbara blogg.

Du som nu läser detta undrar säkert vem denna oerhört vackra Nils är.
Ni kanske har hört talas om mig eller troligvis inte. Men om Mikaela någonsin har skickat ett extremt välarbetat sms där det bla kan stå "att du ska dränkas i en svettig mans pissoar" så kan ja ta på mig skulden så slipper Mikaela få skulden.

Nu ska ja säga ett par ord om edran Värdinna på bloggen hära.

Mikaela är en GRÄJT bussbuddie, hon har alla egenskaper som krävs t.ex. snylteriet och pratviljan ;)
Mikaela har en lila "GLAD" cykel som jag gillar att ta från henne när hon ska till jobbet och brumma omkring i en ring med (hon har tydligen väldigt bråttom till sitt jobb).
Mikaela tycker väldigt mycket om sin pojkvän har jag märkt.
Mikaela bor i Bygdeå
Mikaela tycker om choklad (gratis helst)
Mikaela tycker att jag är tjock.
Mikaela HAR INGEN TRAKTOR HEMMA! (Hur weird är inte de?)
Mikaela vill inte åka TRAKTOR med mig!??!?!?!?!?!?!?!?
Mikaela är ingen Angry tant
Mikaela har bjudit mig på choklad en gång
Mikaela
cyklade upp på skolgården i tvåan FAST MAN INTE FICK!
Mikaelas första intryck på mig var då "Gangster"
Mikaela är skötsam i skolan
Mikaela avundas mina röda "lurers"
Mikaela skrattade idag på bussen
Mikaela har aldrig varit arg på mig (A)
Mikaela har en vännina som heter Ellen
Mikaela........

I COULD GO ON FOREVVVA!
(hoppas jag bidragit med någon ny info)

Sen vill jag avsluta med en liten dikt:

Ni vill ha mig

Men jag är upptagen
...



Signerat: Nils Torvald Larsson, mannen under täcknamnen The Lord of Näs, HotBoy99, Tedsandiman
mm......

Kommentarer
Postat av: Micka

Asså..I love you man. :P

2009-11-02 @ 19:22:50
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: David

"Mikaela tycker väldigt mycket om sin pojkvän har jag märkt."

Naw!

2009-11-02 @ 19:53:02
Postat av: sandran

Jag ska adoptera Nils. Eller ha han i en bur i mitt hus. Har inte bestämt mig än.

2009-11-02 @ 20:40:27
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Adde

Nils! Hur kommer det sej att du inte alls har nämnt mej!?



Jag e ju två meter lång :O

2009-11-02 @ 22:00:14
URL: http://storiesofaboy.blogg.se/
Postat av: Ellen

"Mikaela cyklade upp på skolgården i tvåan FAST MAN INTE FICK!"

Haha! Det var så himla roligt!!

2009-11-03 @ 11:57:30
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Soet_pojke_90

Jepp, ny info: Micka gillar dina röda lurers. I didn't know.

2009-11-03 @ 15:23:22
URL: http://akvedukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim