Dubbeldejt.

Idag sitter jag på jobbet mellan 9-18.
Liiite sliten efter gårdagen (kom i säng kring typ halv två).
Men vi hade hur kul som helst, så det var lätt värt det!

Jag lekte med Ellen under dagen, och David kom förbi efter han
hade slutat jobba. Sedan ringde vi även efter Ellens
pojke Gustav och sa att han skulle komma dit också
så vi kunde dubbeldejta. ;P

Husliga som vi är så lyckades jag och min kära
vännina tillverka två stycken pizzor, dagen till ära.
Och hör och häpna- de gick faktiskt att äta!

När vi hade ätit och skulle diska bort efter oss
(*läs jag och Ellen) så kom pojkarna med varsin
gitarr i famnen och började spela diverse smörigheter för oss.
"Det här kan jag nog vänja mig vid" tyckte jag.

Sedan blev det film (först 300, sedan Karate kid)
och chips (grillchips, för er som vill veta).
Efter lite snufsande och skitsnackande så åkte Ellen och Gustav
hem, och David sov över. En mycket lyckad kväll
med andra ord! Måste göras om snart. ^^

Bilder från kvällen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim