Imorgon bär det iväg.

Imorgon är "Dagen D" äntligen kommen- dagen då jag åker
till England tillsammans med fina Lise-Marie!
Nu börjar jag ha lite fjärilar i magen, det måste jag erkänna.
Jag är sjukt taggad dock, och tror att det kommer bli hur kul som helst!

Det jobbigaste kommer såklart bli att vara borta från älskling, bästis,
familjen och alla vänner, men det kommer gå bra har jag bestämt.
Förhoppningsvis kommer vi ha så fullt upp att fyra veckor kommer gå superfort!

Jag kommer nog att ha lite begränsad internettillgång där borta,
så uppdateringen blir nog lite lägre än vanligt. Dock har jag
förberett några tidsinställda inlägg, så helt dött kommer här inte vara. ^^

Vill ni följa vårt äventyr så råder jag er att läsa våra praktikbloggar
som vi kommer uppdatera så fort vi får en stund över.

Min: www.thecotswoldproject.webblogg.se
Lissans: www.thecotswoldproject.blogg.se


Kommentarer
Postat av: funAnkilika

Have fun :)

2010-11-07 @ 18:38:02
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, ha så fantastiskt roligt! Det kommer säkert att bli hur bra som helst, fyra veckor går snabbt som en vind, när de är över kommer du fråga dig vart de tog vägen. Njut! Och lycka till! Kram kram

2010-11-07 @ 19:28:37
Postat av: anders

Jajemen, långkalsonger ska man nog inte glömma. Har inte använt mina särskilt mycket faktiskt, men igår och idag hade det nog varit ganska trevligt att bära dem ;] I övrigt har jag inget ont att säga om vädret!

2010-11-07 @ 23:33:32
URL: http://alarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim