Dagens knark.

Detta önskar jag att jag fick göra just nu:



Men det får jag inte.

Jag var nämligen hos min systers "svärfar" Östen idag.
Han är sjukgymnast, och tittade på mitt bäcken som har varit
knas i över ett år. Han bekräftade mina misstankar om att bäckenet
var snett, och fixade till det på 10 minuter.

Sedan fick jag några övningar som jag ska göra tre gånger per dag
i typ tio veckor framöver för att bäckenet ska återställas helt
och inte "hoppa tillbaks" till sitt felaktiga läge.

Jag får dessutom inte sitta med benen i kors, eller
stå och lägga tyngden på ena benet.

Vilket jag ALLTID gör.

This is going to be a -what I call- challenge.



Kommentarer
Postat av: Pia<3

Välkommen till snea bäckenet klubben!! Klart att du fixar utmaningen ;) kram kram

2011-02-15 @ 12:48:40
Postat av: syster bäcken.

Du, jag har inte suttit med benen i kors sen den 3 FRIGGIN' APRIL 2010!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 19:01:31
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim