Han känner mig så väl.

Jag beställde en dator förra veckan, och nu har den
blivit levererad till min kära pojkväns hemort.
Jag fick således ett sms av honom idag där han talade om
denna underbara nyhet för mig, samt att han skulle kunna
köra förbi och lämna den till mig imorgon bitti,
varpå jag skrev "Ja gör det snälla bejb! ^^ Puss!".

Som svar fick jag ett sms som verkligen
fick mig att inse hur bra den pojken faktiskt känner mig.
Där stod det nämligen följande:

"Men då låter jag lite sitta kvar så du får
slita av plasten från skärmen eller nåt, det gillar ju du. ^^"


Jag menar..vem vet om en sådan rubbad egenskap hos någon? :P
Han är tydligen mer uppmärksam än jag trodde.
Eller åtminstone mer uppmärksam än vad jag är.


Oh, sweet satisfaction..!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahaha, jag tänkte faktiskt på det när jag tog bort det på min dator! Både att du och Sandra gillar den där skyddplasten XP

2011-06-29 @ 22:19:44
URL: http://ellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim