Vad kvinnan vill ha, del 1.

OBS! Varning för ytligt inlägg!

Jag blev lite inspirerad av det HÄR inlägget.
Kände att jag ville berätta för er vilken typ av kille
jag vanligtvis faller för (bara för att jag kände för't).

Observera dock att jag för närvarande har ett förhållande,
och att jag inte har några planer på att byta pojkvän. Ever. ;)

Men i alla fall- here I go.

Utseendemässigt så finns det några saker som jag ofta dras till:
  1. Att han är längre än mig. Kan jag ha 12-centimetersklackar
    och ändå vara kortare än honom är det ett fett plus.
  2. Att han har fina händer. Det är väl en
    definitionsfråga visserligen, but still.
  3. Att han har snygga armar, gärna med ytliga vener/blodkärl.

    Självklart kan detta omkullkastas helt om man träffar en kille
    som har alla dessa egenskaper men som är ett pucko,
    på samma sätt som att man kan träffa någon som saknar
    dessa egenskaper och ändå är helt awesome.

    Det ena utesluter inte det andra liksom.

    Otroligt nog så råkade pojken jag blev kär i ha
    alla dessa egenskaper. Men det var nog bara tur.


    Bilden togs på Unite förra året av Rakel Granlöf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim