Praiseparty.

I lördags var det Praiseparty för hela
slanten i Pingstkyrkan i Robertsfors.

Var du inte där så missade du något, I tell you!


Ester höll i leken "Baklängescharader".


Robin och Johannes skulle gissa, och resterande medlemmar
i deras lag skulle försöka gestalta det som stod på väggen.


Som här, t.ex. Hur lätt?


Det var roligare att se på från sidan.
Jag har märkt att kameran är en väldigt bra ursäkt
för att få stå och titta på när folk gör underliga saker. :P


Pastorn sa några väl valda ord.


Sedan drog lovsångsteamet igång.


Blåsarna.


Snygg-David.



Jag lyckades inte ta en enda bild på basisten (Jakob)
därifrån jag satt, men han var där. Jag lovar.
Tänk er bara trummisen fast stående, så har ni honom.

Deras syster Hanna som kompade på piano
ville inte heller fastna på bild. Typiskt.

Men det var en trevlig kväll, minsann!
Det har nog aldrig varit så mycket folk på en
Praiseparty-kväll heller, vilket var sjukt kul. ^^

Kommentarer
Postat av: Ester

jag ser inte alls störd ut på första bilden.. nej nej xD

2011-10-04 @ 21:39:47
URL: http://estermellberg.blogg.se/
Postat av: andrea

HAHAHA spännisgustav på blåsarbilden!!

2011-10-15 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim