Året var 2011, del 1.

Som sig bör så tänkte jag nu göra
en kort sammanfattning av mitt 2011.

Klicka på länkarna för att läsa mer!

1. Jag deltog i de fyra TV-gudstjänsterna som
spelades in i Pingskyrkan i Robertsfors.


2. Jag blev introducerad för världens bästa TV-serie: "Miranda"!


3. Jag fixade världens bästa praktikplats på Björkstadens Djurklinik.


4. Jag besökte Davids släkt i Ljustorp för första gången.


5. Jag klämde i mig sju semlor innan fettisdagen.


6. Jag åkte till Kolmården på klassresa.


7. Jag följde med Lissan till The Studio.


8. Jag besökte Glassmässan för första gången.


9. Vi firade församlingens 90-årsdag med läger i Dalkarlså.


10. Jag och Ellen tog våra benvaxningsoskulder.

11. Jag tog studenten.


12. Jag spelade paintball för första gången.
(Inte jag på bilden dock, utan Ellenpellen)


Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim