Electrified.

Igår var jag hos Östen Burström (sjukgymnast i Robertsfors).
Jag hade haft ont i ryggen i typ två månader, och i söndags
fick jag så ont att jag knappt kunde röra på mig.

Min älskade syster lyckades då fixa en tid åt mig hos Östen igår
eftermiddag, och när han hade tittat (?!) på mig en stund
konstaterade han att jag hade tre låsningar i ryggen,
samt ett bäcken som var helt åt fanders.

Han kopplade upp mig på en s.k TENS
(Transkutan Elektrisk Nervstimulering).

Det är små plattor som ger ifrån sig elektriska impulser, vilket
tvingar krampande muskler att börja arbeta igen så att smärtan släpper.

Så här ser det ut:



Maskinen fick jag sedan låna med mig hem, för att
kunna upprepa behandlingen själv tre gånger per dag.

Nu hoppas jag bara att det hjälper!

Kommentarer
Postat av: carin

Östen ÄR bara bäst då man har ont i kroppen.Sköt om dej nu.

2012-01-10 @ 15:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim