Hembesök.

Förra fredagen åkte jag och David hem till Västerbotten för att hälsa på våra respektive familjer. Det kändes som ett väldigt produktivt besök, för vi (eller åtminstone jag) hann med huuuur mycket som helst! Här kommer en kort summering av vad vi gjorde:
 
På fredagskvällen åkte vi hem till min familj, där mamma hade bakat en s-n-u-s-k-i-g-t god chokladkaka. Den bjöd vi mina kära vänner Ellen, Gustav och Adrian på. Jag fick sedan två försenade födelsedagspresenter av Ellen och Adrian - ett par "Slippies", det vill säga tofflor som man kan värma i micron och därmed få varma och goa fötter, samt en mobilhögtalare som Adrian byggt själv, händig som han är!
 
 
På lördagen åkte jag och David in till stan för att leta efter en kostym till honom (ni kan läsa om hur det gick här). Vi hann även äta årets första mjukglass! Lördagskvällen spenderades i Robertsfors, där Selah och Mellansels Folkhögskola hade konsert. Grymt duktiga var de allihop! Jag var djupt imponerad av mina små kycklingar. ♥ Efter konserten drog jag, David, Adrian och Ellen hem till Gustav där vi fikade och firade Ellen som fyllde år.
 
 
Söndagen började med möte i Robertsfors och fortsatte med "Just Dance 4", film, "Mästarnas Mästare", punktering, bilköp och "Dunderklumpen". Ja. Lång historia.
 
På måndagen klev jag upp "tidigt", åt lunch och drog iväg till Ånäset för att hälsa på min vän Lise-Marie i hennes och Addes nya hus. Superfint var det, och jag fick världens "Köpa hus"-cravings! På kvällen cyklade jag förbi farmor och blev sittande där i flera timmar. Älskade farmor, vi skulle kunna prata hur länge som helst!
 
Hela tisdagen spenderades med min kära vän Adrian. Vi hann se film, sjunga, fota, äta massor samt skära oss ordentligt på en brödkniv. Eller det var väl inte så mycket "oss" som "Adrian". Lär Er av hans misstag, barn - försök ALDRIG fånga en fallande kniv i luften!
 
 
Efter middagen bar det av till Luleå igen, tillsammans med mamma, pappa, Hampus och hans flickvän Caroline! Men det är en annan historia.. ;)

Kommentarer
Postat av: MMM

Ska du int visa nån bild på högtalaren? Jag behöver intressenter!

2013-05-03 @ 15:19:51
Postat av: Adran

AAAHHHHHHH!!! JAG SÅG MELLANRUMMET! STOLT BESTEVEN!!!

Svar: VARSÅGOD!!!!
Mikaela Israelsson

2013-05-03 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim