Annars då?

Jodå, det är bara bra med mig, tack!
Hade bästa dagen ever igår!

Först och främst hade jag bara roliga lektioner (och hur ofta händer det liksom?);
Etologi, Djursjukvård, Djurhållning i park och Idrott. Djursjukvård är AWESOOOME!
Det känns verkligen som att jag är på rätt ställe. :D

Sedan fick vi finbesök på skolan. Benne och Nicklas kom nämligen och hälsade på! ^^
På idrottslektionen fick de för sig att de skulle fråga vår lärare Glenn om de fick vara med (vi spelade brännboll), och hör och häpna- det fick dom faktiskt!
Det gjorde matchen liite mer spännande, eftersom de två faktiskt KAN spela brännboll! XD

Efter skolan for jag, pappa och Hampus till skjutbanan i Bygdeå.
Herregud vad kul det var!
Inte nog med att jag sköt en godkänd serie på löpande älg-
JAG FICK DESSUTOM MER POÄNG ÄN BÅDE HAMPUS OCH PAPPA!

Jag tänker aldrig låta dem sluta höra det..
MOHAHAHAHA!! XD

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Mina gener !!!

2009-08-28 @ 08:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim