Syskonkärlek. <3

Till skillnad från de flesta syskonen, har syskonen Israelsson aldrig hatat varandra. Visst, vi har gått igenom perioder då vi har retats, kastat skruvmejslar på varann, varit irriterade på att de andra stör när man har kompisar/pojkvänner hemma, kallat varann för hemska saker som "snurvluppar" o.s.v., men annars har vi väl för det mesta kunnat..tjaa.. leva med varann.

Men jag har nu insett att syskonen Israelsson har förändrats. Vi har kommit till ett ställe i våra liv där vi bara älskar varann så villkorslöst att man nästan kan kräkas. sött är det. Jag vet inte var som har hänt, men helt plötsligt har både Hampus och Sandra blivit mina bästa vänner. Jag har ingen aning om hur det gick till, men jag tycker om det.
Och jag hoppas att det varar. ^^


Det var på den tiden vi var nästan olagligt snygga. <3

Kommentarer
Postat av: sandran

om det inte vore för att jag snyggt hade vikt upp mitt coola svarta linne och intagit en förbjudet häftig pose där man nästan skymtar 32 magrutor, så skulle jag nog bett dig byta bild, men inte nu. jag är cool där.

2009-03-17 @ 14:00:44
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: cl morsan

love you alla tre <3 Såå söt bild! puss

2009-03-18 @ 19:51:02
URL: http://cafelattemorsan.bilddagboken.se/
Postat av: Pernilla

syskonen israelsson i sina bästa dar!;)

saknar dom där tiderna när det var vi!

2009-03-19 @ 17:16:42
Postat av: Pernilla

syskonen israelsson i sina bästa dar!;)

Saknar tiden när det var vi!

2009-03-19 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim