Dumma datanördar.

På Forslunda finns det ett rum som angränsar till växthusen som alla skolans elever har fri tillgång till. Jag har faktiskt aldrig varit där mer än ett litet tag på en och annan rundvandring med klassen eller på temadagar, men för ett tag sedan så gick jag (i brist på annat att göra)
dit för att kolla läget.
Jag kan lugnt säga att det inte var det otrevligaste rummet jag har varit i.

Där finns stolar och bord som man kan sitta vid..

..fina grönsaker..

..tillgång till böcker, tidningar och en CD-spelare med lugn, avslappnande musik..

..en hängmatta..

..samt lite stämningsfull mumbo-jumbopoesi..


Då kan man ju fråga sig; om man har tillgång till ett sådant fantastiskt rum där man bara kan ligga och dagdrömma i timmar, WHY, OH WHY spenderar man då alla sina hål med att sitta framför datorn och tråka i ett dammigt klassrum?!
Man kan ju undra vad det är för fel på oss. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim