Första advent.

Har haft en mysig dag idag.
Och julstämning har jag också fått. ^^
  • Vaknade klockan 12
  • Väckte David
  • Hoppade in i duschen
  • Åt hamburgare till "frukost"
  • Gick till Filla kring kl 14
  • Spelade/sjöng med David klockan 15
  • Åt tomtegröt och fikade pepparkakor
  • Gick ut och tittade på Fritidsklubbens julspel
  • Gick hem med Hampe, David och hans småbröder
  • Fikade och spelade GH med dem
Nu har de åkt hem, så jag sitter i soffan och ser på
"Mitt stora feta grekiska bröllop".
Och äter choklad.
Såklart.

Hur har du firat första advent? :)


Kommentarer
Postat av: Anders

EFTERSOM du så gärna vill veta:

Min familj hade knyt-lunch med Stina och hennes parenteser, sen började jag må dåligt men gick sjeeelvklart på skyltmarknaden ändå. Chill. Det var eldkorgar överallt = nicey. Sen gick jag hem och mådde ännu sämre men åt ändå choklad = mådde ännu sämre, MEN det var gott.

Sen såg jag på Bounce, å seeen kom Gustav å seeen drack vi te å seeen satt vi och stickade till alldeles för sent :D

Och angående ditt tidigare inlägg om låtar: JAG KAN TYP SPELA IN EN FULLÄNGDSSKIVA MED ALLA MINA LÅTAR SNART! :D :D :D

2009-11-30 @ 11:25:19
URL: http://akvedukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim