De här skorna kommer bli min död.

Jag flättade igår.
TVÅ gånger! Och jag slog mig på samma ställe båda gångerna!
(På höften, that is. Så nu har jag ett tennisbollsstort blåmärke där. Kul.)

Första gången var när jag skulle gå till Vasaplan från körskolan.
(Jag är rätt så säker på att jag föll i slow motion, men det hör inte hit)
En kille som gick en bit bakom mig kom fram, tittade ner på mig
där jag låg, och frågade:
"Är det lite halkigt idag eller?"

NÄHÄ?!
Jag bara kände för att kasta mig ner på isen en stund!
(Vadå? Brukar inte du göra det?)
(Inte?)
(Åh.)
(*pinsam tystnad*)

Andra gången var när jag och David var påväg hem till mig.
Jag hade hållt i honom hela vägen eftersom jag VET att mina skor är
väldigt opålitliga. Jag släppte honom i EN sekund för att rätta till min mössa,
och *FLÄTT*, så låg jag på backen igen.

Naturligtvis föll jag på samma ställe, och utökade därför mitt
nuvarande blåmärke med några centimeter.
Inte loligt.

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

När var andra gången då? :o

2010-02-02 @ 18:38:22
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim