18-årspartaj, del 2.

Jag fick ett gäng fina presenter också.


Av Martin fick jag den nyaste skivan med "Naturally seven"..


..och av han och Jonatan fick jag denna film.
Har inte hunnit se den än, men den ser spännande ut. ;P


Av Andersch fick jag den här boken.
Den är full med 189 "uppdrag" som man ska genomföra,
sen skriver man ner i boken när man gjorde det och hur det gick.

Ex: "-Köp något som kostar minst hundra kronor.
Betala med enkronor."

"Gör tio armhävningar på närmsta McDonalds-restaurang." osv. :P


Toffifee från Flugan, samt Hallontryffel från Andrea, Joel, Adde och Rakel.


Av David fick jag denna lapp.
Han brukar sova i kontoret när han är här, så jag gick dit.


Där hittade jag ingen present, men däremot denna lapp.
Jag gick därför vidare till badrummet.. :P


Men där fann jag bara denna lapp!


Och under trappen hittade jag den här.
"Den som har Beatles-frisyr" är alltså David. :P

Så jag fick därför gå tillbaka till där jag hade börjat!
Mycket riktigt så satt David och höll i paketet, som innehöll..


..NIO chokladkakor á 200 gram i olika smaker.
Alltså 1800 gram (eftersom jag fyllde 18 år. :P).

Jag tror inte jag behöver köpa choklad på ett tag nu.
Med det här klarar jag mig i alla fall i en vecka.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag fick två kilo choklad när jag fyllde 16. Gott! Men finnig blev jag å :/

2010-05-02 @ 20:16:43
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim