Glassmässan 2011.

Igår hölls den årliga glassmässan på Folkets hus i Umeå.
50 spänna i inträde, sedan fick man äta hur mycket glass man ville!

Jag åkte dit tillsammans med bror min, samt David och hans bröder.
Det var tur att vi var där i god tid, för kön var LÖJLIGT lång!


Simon och David.


Bror Hampus och Jakob.


Ellen och Gustav var också där!


Omgång 1.


Omgång 2.


Omgång 3.


Hampe köpte en "sombrero".
(Ordet "Solero" var tydligen svårt att komma ihåg)


David vann tävlingen "fetaste glassen".

Det var sjukt kul, och om det blir en glassmässa
nästa år ska jag lätt fara dit! Dock mådde jag aningens illa efteråt.
Glassen rann liksom ur öronen på oss när vi gick därifrån. :P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gissa vad vi åt till efterrätt efter middagen..

.

.

.

Glass! :D :P

2011-04-10 @ 14:17:36
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim