Mutansstreptokockernas hämnd.

Nej förlåt Anders, jag tror inte jag kommer lyckas
skriva ett helt inlägg om mutantstreptokocker.
Ganska fängslande rubrik dock, right? ^^

Jag tror faktiskt jag tar ditt andra råd och bloggar om "Miranda".
"Miranda" är min nya favoritserie (som Herr Larsson himself tipsade mig om).
Det är en brittisk komediserie om en tjej (Miranda) som jobbar i en
butik som säljer skämtartiklar tillsammans med sin extremt korta väninna.

Tyvärr så har serien bara gått i två säsonger, och igår sträcksåg
jag den sista säsongen. Såå..nu får jag väl vänta tills de gör en ny.
Men både jag och Anders tycker att den är rolig. Då ÄR den rolig.
Jag skrattade tills jag (nästan) dog!!

Hur som helst- ni som inte sett den, se den!
Och helst imorgon.

SUCH fun!

Här hittar ni första avsnittet --> LÄNK


Miranda Hart.




Kommentarer
Postat av: Anders

ÅHÅHÅHÅHÅ, I love you so what I call much! Jag röstar på att vi har Miranda-maraton nästa gång jag är i Mellanbygden!



Jag gillar också att du fick en massa views av mutansstreptokockerna!

2011-01-29 @ 21:49:02
URL: http://alarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim