Som ett brev på posten.

Förra veckan fick jag ett brev.
Inget mail, inget logginlägg på Facebook,
- utan ett riktigt brev. Med posten liksom.
Redan där blir man ju lite misstänksam.

Anyway- i brevet låg denna lapp:


Samt dessa saker:


Jag bah: "Lol woot? Vem är Studentum liksom?"

Sen kom jag på att jag för några månader sedan
var med i en tävling på utbildningsmässan på Nolia.
Man skulle svara på några frågor om hundar,
sen kunde man vinna något trevligt.

Och jag vann! Hur förvånad blev inte jag!?
Men det var kul. Fler såna brev, tack!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, men najs!

Men man blir verkligen förvånad när man vinner saker, det var som när jag vann den där lakritsen, jag trodde inte det var sant :P Men sen dess har jag börjat vara med i fler tävlingar för jag vet att man faktiskt kan vinna!

2011-07-26 @ 09:05:13
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim