call me weak. just do it.

Jag vet inte varför, men det verkar ligga i en kvinnas
natur att vara svag för musikaliska killar.
Detta gäller naturligtvis även mig.

Det spelar nästan ingen roll vilken typ av instrument de
kan spela (men jag måste väl erkänna att gitarr,
piano och saxofon får hjärtat att klappa extra hårt).
Kan han dessutom sjunga så är det kört.

När jag då ser min kära pojkvän stå på scen
och spela på sin gura så får jag väldigt svårt att
fortsätta bete mig som den någorlunda sansade
kvinna jag gärna vill utge mig för att vara.

Jag skulle kunna jämföra det med att David vore
Justin Bieber, och jag vore en skrikande, trettonårig flicka.

Det. Är. Så. Pinsamt.

Men å andra sidan är det väl ett kärt besvär också.
Jag menar, jag kunde ju inte vara mer stolt över honom
än när han står på scen och gör det han älskar.
Det gör mig glad i hela hjärtat.


Världens bästa musikaliska pojke. ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Oja! Hur nice som helst! På obestämd tid, lät det då som på Kent. Han sa att nu var det kris och att de behövde någon och att det sen alltid finns något att göra. Så det låter ju hur bra som helst :D



Och, ja.. det är ju något speciellt med musikaliska pojkar ;)

2011-10-20 @ 21:25:52
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim