En helg i Norrbotten.

Som bekant så besökte jag min kära syster
i hennes lägenhet i Luleå förra helgen.
Fett med mys, I tell you!

Hela lördagen spenderades i soffan framför TV-programmet
"Vårt bröllop i Era händer". Sandra hade nämligen lyckats
överanstränga sina knän, och jag var förkyld som
en fisk, så det passade bra med en slödag.

På söndagen var vi desto mer produktiva.
Vi klev upp tidigt och åt frukost, innan vi drog
en sväng på Dollarstore. Där hittade jag faktiskt
en hel del grejer (ska lägga upp bilder en annan dag).
Vi "råkade" även gå in på Skokanonen, där jag hittade dessa skor.

Senare drog vi ut i skogen och hade en spontan photoshoot.
650 bilder senare så hade vi hunnit fota mig, Sandra, oss tillsammans,
använt reflexskärmar, stativ, fjärrutlösare, samt spelat in en kortfilm.


Dagens bästa bild togs när fjärrutlösaren slutade fungera. :P

And FYI- Galet vad jag älskar den brud'n! ♥

Kommentarer
Postat av: systra di.

Hihiii, ser ut som en mupp!

2011-09-13 @ 13:49:00
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim