Inflyttning.

I lördags var mamma och pappa här för att hjälpa oss med inflyttningen. De kom med en släpvagn (läs: KÅPVAGN!) full av grejer som har stått i deras förråd samt hemma hos Davids familj, i väntan på att vi skulle få flytta in i lägenheten. Innan pappa öppnade släpvagnen sa han: "Är ni beredda?" med en viss hint av ångest i rösten. När han öppnade den och jag såg hur mycket saker det var så kände jag att det inte fanns en CHANS att allt skulle få plats!
 
Men det gjorde det! En kort stund senare hade karlarna burit in alla grejer och jag och mamma började ställa allt på sina platser. Nu är det knappt något kvar att packa upp, så ni kan tro att vi var effektiva!
 
De tappra arbetarna fick en välförtjänt fikapaus.
 
Pappa tittade ut genom fönstret som om han aldrig sett folk förut.
 
Mitt på dagen bjöd pappa på lunch på All Star.
 
Varken jag eller David hade ätit där förut, men det var riktigt gott!
 
Efter jag och mamma gått på stan och införskaffat diverse nödvändigheter
kom Sandra och Alexander på middag. Sjukt mysigt med gäster!
 
Och en än gång- TACK för all hjälp älskade familj! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim