80 %.

Detta är den sista fredagen som jag jobbar på några veckor.

Jag har nämligen begärt att få gå ner i tid.
Som jag har nämnt tidigare så mår jag inte riktigt bra,
och känner att jag inte längre orkar hålla samma
tempo som tidigare. Dessutom så vill jag få mer
tid över för att plugga till högskoleprovet.

Som det är nu- med ett heltidsjobb och tusen
andra grejer utöver det- så känner jag inte
att jag hinner lägga ner så mycket tid på det
som jag egentligen behöver. Högskoleprovet är
nämligen den enda chansen för mig att komma
in på det program jag vill gå, så jag måste
verkligen lägga ALL min energi på detta.

Hoppas bara att det räcker.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad vill du plugga till?

2012-02-10 @ 14:02:35
Postat av: Mikaela

Annika: Djursjuksköterska! :)

2012-02-10 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim