40-årskalaset, del 2.

(..fortsättning på detta inlägg)

Jag och Ellen blev lite förskräckta när vi insåg
hur mycket fika vi hade fixat, eftersom det bara var
15 stycken som hade anmält sig till kalaset på FB.

Vi behövde dock inte oroa oss allt för länge,
då vi snart blev DUBBELT så många! Sjukt kul!

Jag tog tyvärr inte så många bilder på våra gäster,
så ni får nöja er med en bild på mig och Ellen,
samt på alla presenter vi inte förväntat pss,
men som vi fick ändå (TACK igen, alla ni!).




Av Ellen fick jag dessa söta chokladbitar.


Vi fick mer saker i chokladens tecken (våra vänner känner oss så väl).


Jag visste väl att någon skulle fatta hinten i detta inlägg!
Tack Lissan, du är bäst! ;D


Ett gäng pojkar gav oss varsin utsökt prinsessring i äkta plast.
Och inte nog med det- den epilepsiblinkar dessutom i mörkret!


Av Holmströms flickvän Hilda fick vi varsitt mobilfodral. Superfint!


Lissan kom dessutom med blommor och hemgjorda kakor.


Jag fick fler saker av Ellen- bl.a. denna grymma t-shirt! XD


Jag fick även detta fina mobilskal av henne..


..dessa nagelklistermärken..


..samt detta fina Nikon-halsband! Love it!

TACK igen till alla som kom och firade med oss!
Ni gjorde vår dag!

Update: Såg nu att Ellen har lagt upp lite bilder på våra
gäster på hennes blogg, så vill ni kika på dem kan ni klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim