Valborg.

I måndags gjorde jag och min gode vän Adrian
något som snart nog kan börja kallas för en tradition.
För andra året i rad hade vi nämligen blivit ombedda att
sjunga/spela på Valborgsfirandet i Robertsfors.

Jag blev nästan förvånad att de frågade oss i år
igen med tanke på hur dåligt det gick i fjol (hehe).
Det berodde dels på att vi hade övat för lite, att vi
valde att sjunga sånger som vi (eller kanske mest jag)
inte klarade av, och dels på att tekniken strulade. Massor.

Men i år gick det riktigt, riktigt bra!

Vi hade övat mer än vanligt, och visst- vi sjöng
varken "Sköna maj" eller "Vintern rasat", men
vi sjöng låtar som vi kunde och som passade oss.
Dessutom funkade tekniken som en klocka
(efter att David lagt sin helande hand på den).

Oj vad bra det kändes bra efteråt!
Du och jag Adrian (och vår manager David såklart).
Sicket team. ;)


Kommentarer
Postat av: Valborg <3

Ja, det var så fett så.

2012-05-03 @ 01:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim