Veckan som var.

Förra veckan var väldigt händelserik (som vanligt).

Jag åkte till David redan på onsdag kväll,
eftersom jag var ledig torsdag-fredag.
Vi såg Avengers på bio, och den var faktiskt
riktigt bra. Var rädd att den inte skulle nå upp
till mina höga förväntningar, men tji fick jag!

Torsdagen blev en städdag. Man kan tro
att det är något negativt- men just när det
gäller att städa Davids lägenhet så tycker
jag att det är KUL. Fattar ni? K-U-L!!
Tur för honom, med andra ord. :P

I fredags jobbade David, så jag fick
roa mig med att se på TV och typ..städa lite
till. När han slutat jobba åkte vi och handlade,
sedan åt vi en ambitiös middag bestående av
fläskkarré, pommes och bearnaisesås.
Det märktes väl att jag inte har tillagat mycket kött
på det sättet i mina dar. Men övning ger färdighet!

I lördags var vi på Kulturnatta. Vi lyssnade på Bygdeå boys,
shoppade lite, åt glass, jag träffade en gammal klasskompis
och slutligen lyssnade vi på Gustav, Elsa och Markus som
sjöng och spelade i SF-parken. Mycket underhållande!

På kvällen följde Ellen och Gustav med oss hem till David,
där vi spelade spel, fikade och såg två dåliga filmer.
Även det var väldigt trevligt!

Söndagen var lugn. Jag var hemma själv största delen
av dagen eftersom David spelade airsoft, och på kvällen
åkte jag tillbaks till Bygdeå igen. Det var en mysig vecka!


Vi började se "Woman in black", men insåg till sist
att varken jag, Ellen eller Gustav ville se den.
Så då googlade vi hur den slutade, och bytte film. :P

Kommentarer
Postat av: sandra.

Om du menar min svarta med vita blommor/fåglar/hmm på, så - ja :(

2012-05-21 @ 20:24:06
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra.

sv: Fortfarande inte hittad. Den är polisanmäld och vi kollar efter den varje dag, suck. Men om vi inte hittat den efter 14 dagar har jag förstått det som att jag utan problem kan få en ny cykel, tack vare min cykelförsäkring jag betalar.

2012-05-22 @ 09:57:43
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim