Morgonrutiner.

Jag insåg just att mina morgonrutiner har ändrats ganska mycket under de senaste åren. Tidigare klev jag bara upp, klädde på mig, sminkade mig och åt frukost. Nu för tiden ser min rutin ut som följer:

- Svarar på eventuella sms som kommit under natten
- Läser eventuella mail jag fått under natten
- Kollar om jag fått några nya kommentarer på någon av mina bloggar
- Läser nya inlägg på Bloglovin
- Loggar in på Facebook
- Spelar Quizkampen
 
Och allt detta gör jag medan jag fortfarande ligger i sängen! Därefter kliver jag upp, äter frukost, och beroende på om jag ska till skolan eller inte klär jag på mig. Annars blir det pyamas åtminstone halva dagen. :P
 
Här har ni ett exempel på en annan morgonrutin, från världens bästa serie Cougar town:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim