Fullt upp.

Just nu är det mycket som händer.
 
- David åkte till Kiruna imorse och kommer inte hem förrän på torsdag kväll. På fredag morgon åker han sedan hem till Robertsfors och blir där över helgen, så det blir inte mycket David-tajm i veckan inte. Jobbigt.
 
- Jag är fortfarande sjuk och gör mitt bästa för att krya på mig, eftersom jag är less på att få andnöd av att gå från soffan till köket.
 
- Imorgon ska jag och mina klasskamrater opponera på varandras rapporter. Känns lite läskigt, i och med att jag inte riktigt vet vad jag kan förvänta mig. Rapporten ska sedan justeras och lämnas in innan fredag. Good riddance, säger jag bara.
 
- På fredag väntar en gigantisk tenta i en annan kurs, och jag med allt som har hänt har jag inte alls hunnit plugga tillräckligt mycket. Men å andra sidan är det väl få som har dött av att behöva skriva en omtenta.
 
- Mitt i allt detta ska jag försöka lära mig en sång som jag och mina syskon ska sjunga på morfars begravning, som för övrigt är nästa vecka. Detta är dock något jag vill göra, för det känns som att det är det enda jag kan bidra med för att hedra hans minne.
 
- Till helgen kommer min bästaste, underbaraste, älskade Ellenpellen hit. Då ska hon äntligen få se hur vi bor, sedan blir det fika, shopping, prat, film, fett och garanterat massa skratt i dagarna tre! Det BEHÖVS! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Ja, åh vad jag längtar till helgen!! Hoppas arbetsveckan går fort!

2013-01-14 @ 18:03:17
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim