Hittills.

Såå, vad har då jag hållit på med under min första sommarlovsvecka undrar ni? Ja den började i tisdags med en grymt rolig avslutningskväll med sjukgymnastklassen. I torsdags åkte jag och David hem till Bygdeå, men innan dess packade vi ned hela lägenheten (kändes det som) inför vår hem- och utlandsresa. Så. Tråkigt. Men ack så nödvändigt!

Sedan vi kom hem har jag hunnit umgås med bästa Adrian och haft en heldag med Ellen som slutade med en sockerexplosion och zombiefilm. Jag har även hunnit besöka systers nya lägenhet i Umeå, shoppat med mamma och pappa, gjort undan lite bröllopsbestyr samt legat och stekt ute på gräsmattan. Idag ska jag umgås med Lissan.

En bra första vecka med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim