Fredag.

Idag har jag varit ovanligt effektiv. Först åkte jag till skolan för att vara med på resurstiden inför en tenta vi har om drygt en vecka. Sedan satt jag och pluggade en stund efteråt med några klasskompisar, innan det bar iväg in till stan igen.
 
Jag gick inte direkt hem, utan satte mig på Kulturens hus i någon timma och skrev på en av alla miljoner rapporter vi ska lämna in innen den här läsperioden är slut. Det var nog bra för mig att sitta där, för när jag är hemma hittar jag bara på en massa ursäkter för att inte plugga.
 
Sedan gick jag hem och städade lägenheten, för imorgon får jag lunchfrämmande (systeryster). Nyss bestämde vi att jag ska åka till henne och sova där ikväll, sedan åker vi in till stan tillsammans imorgon. Men innan dess ska jag äta middag! Köttfärssås (på älgfärs såklart) och makaroner blir det, om ni undrar.
 
Det var min fredag det. Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni får en ännu bättre helg!
 
Kulturens hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim