Till sist...

Imorse klev jag och David upp tidigt och packade ihop våra saker. Jag hann bara äta frukost och titta lite på Vasaloppet på TV innan jag satte mig på en buss in till stan. Från stan åkte jag sedan bil till Vännäs där min gymnasieklass hade bestämt träff hemma hos Lise-Marie. Det var sjukt kul att träffa alla, och man insåg att det hade hänt mycket på två år.

Jag kunde dock inte stanna så länge, utan åkte nyligen tillbaks till Umeå med TÅG! Jag har aldrig åkt tåg förr, så jag var sjukt uppspelt/nervös. Nu sitter jag på Umeå Busstation och väntar på en buss som ska ta mig till Robertsfors. Där ska jag äta middag med David och hans familj innan det blir daga för oss att köra hem till Luleå igen.

Mycket flängande i helgen med andra ord! Men "When in Rome" som man brukar säga. Jag har verkligen haft 3,5 härliga dagar hemma, och hoppas att det inte ska behöva gå två månader innan jag får träffa alla igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim