Smygreklam.

Som jag skrev i detta inlägg fick jag en hemmagjord mobilhögtalare av min goda vän Adrian i födelsedagspresent. Nu har han fått för sig att han ska börja massproducera dem, eftersom han tydligen inte har tillräckligt att göra om dagarna. Därför tänkte jag vara en stöttande vän genom att göra lite reklam för dem här på min askända blogg!
 
Så här ser min högtalare ut:
 
 
Och så här ser den ut med en telefon i:
 
 
Den funkar riktigt bra måste jag säga. Sen är den fin också. Kanske främst för att den är delvis lila, och lila är fint. Men vill ni ha den i en annan färg (av någon konstig anledning) går det säkert att ordna. Han är nog flexibel, den där Adrian. Adrian Emilsson. Som har Facebook. Och är singel. Ifall ni undrar.
 
Ja. Det var bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim