Så går det när man har för mycket pengar.

Igår impulsbeställde jag en iPhone 4S, bara sådär.

Jag har visserligen funderat länge på att byta ut min
Xperia X10mini PRO eftersom den har börjat lagga
nåt så fruktansvärt, men mot en snordyr iPhone..?

Det hade jag inte planerat.

David köpte en sådan telefon för inte så länge sedan.
Han är helt kär i den och tyckte jag skulle köpa
en likadan- so I did. Så svårövertalad är jag. :P

Nu väntar jag med spänning för att se
ifall jag blir lika tokförälskad i den!



Kommentarer
Postat av: Melina :)

Jag tror att du kommer gilla den, har själv en sån och jag är helt såld :D

2012-01-26 @ 10:31:42
Postat av: Ellen

Ooh, nice! :D Är det en vit du har beställt? :)

2012-01-26 @ 19:58:40
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Sara Moritz

Du kommer älska den. Ä-L-S-K-A den!

2012-01-26 @ 20:55:35
URL: http://sdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim