It's all part of growing up.

"Hej allesammans.
Mikaela heter jag. Jag är 19 år gammal
och..jag har just lärt mig tvätta."

Tragiskt.
Men sant.

Visst har jag väl vetat hur man gör
på ett UNGEFÄR tidigare, men jag har
ändå aldrig känt mig så säker att jag skulle
våga tvätta utan målsmans (mammas) sällskap.

Men nu, NU förstår jag!

Jag vet precis ifall vi har mjukt eller hårt vatten.
Jag vet precis hur varmt man ska tvätta strumpor och handdukar.
Jag vet precis vilka kläder man inte ska blanda,
och även vilka kläder man kan blanda om det krisar.

Nu återstår bara ett problem..

JAG KAN INTE SLUTA TVÄTTA!!

I'm a sick, sick person.


Nu behöver jag åtminstone inte leva efter ovanstående motto längre.

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är så välkommen upp till piteå vi har tvättstuga ikväll och du har tre timmars underhållning :D

2012-01-30 @ 16:45:51
Postat av: Ellen

Men då kanske du kan svara på hur man ska tvätta en tröja som är tex. blå-vitrandig? Tvättar man den som vit tvätt eller som färgad? Har alltid undrat!

2012-01-30 @ 17:01:33
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Anders

"It's all part of throwing up"

2012-02-01 @ 00:04:01
URL: http://enlarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim