21.

Eftersom vi firade min födelsedag igår känns det inte riktigt som att jag fyller år idag. Jag blev inte grattad på morgonen med sång och paket, för jag hade bett David om sovmorgon istället. :P Han åker till jobbet så tidigt, så då ville jag hellre få lite extra skönhetssömn- vilket jag fick!
 
På skolan hade några av mina klasskompisar koll på att jag fyller år, så de fick resten av klassen att ställa sig upp under lektionen och sjunga "Ja må hon leva" för mig. En upplevelse, helt klart! De är för söta mina små sjukgymnaster. ^^
 
Efter skolan kom jag hem och åt lunch samtidigt som jag fick prata i telefon med min besteven Adrian. Nu sitter jag här och bloggar i väntan på att David ska komma hem från jobbet. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll. Eventuellt drar vi och äter middag på någon trevlig resturang, eller så blir det en mysig hemmakväll.
 
Jag måste dock erkänna att jag tycker 21 låter gammalt. Jag känner mig dock som 16 år fortfarande, så det har väl egentligen ingen betydelse. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men men vi ringde ju och sjöng för dej i morse. Har du redan glömt det?:-)

Svar: Nejdå, det har jag inte. ;)
Mikaela Israelsson

2013-04-22 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim