Födelsedagsfirande.

Igår hade vi bjudit hem Sandra, Alexander och Gustav för att fira min födelsedag en dag i förskott. Vi hade blåst ballonger, hängt upp serpentiner, köpt sugrör i olika färger och såna där tutor som man hade på kalas när man var liten. ^^ Det blev en riktig heldag med fika, film, spel och kinamat! Mycket trevligt! Här kommer lite bilder från dagen.
 
Muffinsen som jag och David bakade blev väldigt..kompakta. Men de var fina åtminstone!
 
David hade ordnat en stooor prinsesstårta, och Sandra bjöd på denna hembakade godsak.
 
 
 
Jag trodde man fick färre paket ju äldre man blev, men tydligen inte! Kände mig galet bortskämd. :P
 
När vi fikat och spelat spel var det middagsdags. Vi beställde mat från en kinaresturang som ligger i vår lägenhetsbyggnad, bara 27 meter ifrån oss. Lagom avstånd, och VÄLDIGT gott! Sjukt nöjd att min mat kom i en vit pappkartong också!
Helt allvarligt en dröm som gick i uppfyllelse!
 
David körde på säkra kort och valde att beställa en pizza från kinaresturangen istället. :P
 
TACK för att ni gjorde min "Dag-före-födelsedagen" så grym! Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: systra di.

Lav joo!!

2013-04-22 @ 15:39:31
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Ellen

Åh, jag vill också äta kinamat ur kartong á la big bang theory!!

Svar: Du får komma och hälsa på så kirrar vi det!! :D
Mikaela Israelsson

2013-04-22 @ 16:12:00
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim