Sanningen om mössan.

Efter David friat (som Ni kan läsa om här och här)
så berättade han för mig att när han sa till mig
att han skulle gå iväg för att hämta sin mössa
så hade han i själva verket gått och frågat min
far ifall det var okej att han fick gifta sig med mig.

Pappa hade bara börjat flina, och sagt:
”Jag vill att hon gifter sig med någon som kan
ta hand om henne, och det vet jag att du kan.”
”Såå..är det okej alltså?” undrade David.
”Men vad tror du?” sa pappa och gav honom en kram.

Jag tyckte väl att det var skumt att han var borta
så länge bara för att hämta en mössa!
Hur som helst så smalt jag helt och hållet
när David berättade detta för mig.

Man måste ju bara älska de där karlarna! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Fantastiskt fin historia! Stort grattis till er båda!

2012-03-20 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim