Ett påsklov mitt ute i ingenstans.

Nu har jag kommit tillbaka efter en lång vecka i vår stuga i Myrbacka
(som ligger i närheten av Ammarnäs för er som vill veta).
Oj vad mycket vi har gjort!
Vi har åkt skoter, träffat folk, åkt lite mer skoter, ätit, åkt skoter, ätit lite till,
och ja..det var väl allt. :P
Hur som helst, här kommer lite bilder från veckan. :)


Hela gänget samlat första dagen.


Årets första (döda) mygga! ^^


My snowman is a P-I-M-P..


..and so is my Bro'.


Sandra chillar med "fjällhunden" Ginza (som är rädd för både rök och snö).





En kväll lärde Håkans flickvän Kikki oss att göra ballongfigurer. Feeett roligt hade vi! ^^


Sen kom Sandras pojkvän Alexander på besök.


Söta. ^^


Och vi hade tur med vädret nästan hela veckan. Sool ftw! :D


Well whos hairy ass is this? :P

På torsdagen kom farmor, farfar, Pia, David, Alma, och Axel upp och hälsade på oss i stugan. På kvällen följde jag med dem till Sorsele där de hade bott i några dagar hos Kai (en kompis till familjen sen lååååångt tillbaka), eftersom jag dagen efter skulle få åka hem till Bygdeå med Pia och David. Min familj skulle nämligen stanna tills på lördagen, och jag ville ju hem så fort som möjligt så jag skulle kunna vara med min bejb. <3


Såhär välkommen känner man sig när man kommer hem till Kai. HAHA! XD


Åh just det, nämde jag att Kai var bagare? ;)
Detta var alltså vårt "lilla enkla kvällsfika" som vi fick när vi kom dit.


Dagen efter hann vi åka ut med skotrarna och gratta farfar som fyllde 67 innan vi åkte hem.
Med oss ut hade vi en GIGANTISK tjugobitars-prinsesstårta (till fem personer :P) som Kai hade skickat med oss.
A little piece of heaven I tell you. <3


Farfar verkade vara glad över att bli äldre i alla fall. ^^


Happ, det där var väl i stort sett allt jag har gjort på påsklovet.
Vad har ni gjort? :)


Kommentarer
Postat av: Protoplasma-blobb!

Jag har byggt!

2009-04-19 @ 19:07:02
URL: http://dominusfeles.blogg.se/
Postat av: sandran

my hairy ass.....?

2009-04-21 @ 18:11:48
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim