Ormar och programledare.

Igår spenderade jag och min klass hela eftermiddagen på Holmsunds tropikhus.
Här kommer några bilder från vårt besök. ^^











Sen på vägen hem hände något roligt. Vi var precis påväg ut genom dörren kring tretiden (det stänger vanligtvis klockan fyra, men ägaren till Tropikhuset bad oss att låsa efter oss när vi gick. Han kände vår lärare Ulrica som följde med oss, det var därför han vågade säga så till oss. :P), och då mötte vi två äldre herrar som var på väg in, samt några små barn som följde med dem. Vi sa till den ena mannen att de inte kunde gå in eftersom vi skulle låsa. Det roliga var att vi då såg att det inte var vilken man som helst.
Det var Staffan Ling! XP
Det är andra gången jag träffar honom nu (första gången var i Stockholm).
Jag tror han förföljer mig.

Kommentarer
Postat av: S L

hej!

jag kommer ihåg dig från stockholm. och kände ju igen dig jag med på det dära ormsaffariet. vad trevligt att du är i holmsund. själv var jag där med min kinesiske älskare som jag brukar tillbringa många hälig timmar i tropiskhuset med. jag gillar som sagt ormar.....

ja hoppas vi ses igen.

och föresten den där blonda tjejen på bilderna var ju riktigt snygg hon.

hoppas vi träffas någon annan gång i holmsund.

2009-04-08 @ 21:27:26
Postat av: Annelie

Jag känner nog igen tröjan som lilla du har på dig :)

2009-04-10 @ 14:21:50
URL: http://alovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim