Jag verkligen rolig att umgås med..

Igår träffades jag och Adde för första gången på en vecka och två dagar. Han åkte från stan med samma buss som jag eftersom han hade varit och shoppat, sen följde han med mig hem till Bygdeå. Vi åt middag, han hjälpte mig att byta simkort till min mobil (ja jag vet, jag är oteknisk), sen på kvällen såg vi på Mythbusters med min familj och åt glass.

När de gick och lade sig satt jag och Adde kvar i soffan eftersom jag ville se reprisen på programmet "Ett renrasigt helvete", som handlade om hundinavel. Jag var verkligen peppad på att se hela programmet, men när den första reklamen kom så tänkte jag att jag kunde "vila ögonen ett tag", eftersom jag var ganska mör efter en vecka med prov, inlämningar, redovisningar, Skorpans död osv. Efter det blev allt svart.

Jag vaknade senare av Adde som viskade: "Älskling? Älskling, vakna?" (Jag hade alltså somnat)
"Oj" sa jag. "Har programmet börjat igen?"
"Ehm..det slutade för ett bra tag sedan. Du har sovit i typ en och en halv timme" sa han och flinade. "Jag tänkte bara säga att jag ska fara hem nu. Gå och lägg dig i din säng vettja. Puss puss!"

Innan jag hann säga något (vad jag minns) så for han, och jag låg kvar i soffan och försökte förstå vad som hade hänt. Förutom att jag fick världens skuldkänslor, så började jag undra vad 17 han hade gjort i en och en halv timma medan jag sov. När jag började titta mig omkring såg jag att han hade:
  1. Stoppat om mig med en filt.
  2. Städat bort allt från bordet som var kvar sedan vi hade fikat.
  3. Skrivit en anteckning som bakgrundsbild på min mobil där det stod: "Du är så underbart söt när du sover. Jag älskar dig /Andreas"

Jag börjar undra om den pojken finns på riktigt.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anders

Nej, han är av plast

2009-04-04 @ 15:44:51
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Dang. I knew it..

2009-04-04 @ 16:01:16
Postat av: SötAdde

"Jag känner en bot, han heter Adde, Adde heter han!

2009-04-05 @ 00:45:37
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Ellenpellen

Men nawww vad gullig han är!!

2009-04-07 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim