Kärlek är..

..att år efter år, och kväll efter kväll
få krypa ihop under samma fäll.
Att vila på armen, att vidröra huden
att smeka hans mage som är lite luden.
Att mumla de slitna och välkända orden:
"Du är mig kärast på hela jorden".
Vad bryr jag mig om att jag ej får nåt svar,
vad bryr jag mig om att han somnat, min karl.
Jag ligger så stilla och lyss när han andas.
Jag lossar på fingrarnas grepp om varandras.
Jag är lycklig och tacksam att just vi två
i ett år fått somna just så.




Tack för det här året med dig bejb.
Hoppas på många fler.





Kommentarer
Postat av: Longcat

Ahw...

Jag hoppas också på många många fler år <3

2009-08-05 @ 21:29:34
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: ..

...

2009-08-30 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim