Ratan 200 år!

Sitter och försöker tagga till inför morgondagen då jag ska sjunga
för självaste KNUGEN himself!
Just nu känns det ovärt att bli nervös eftersom han faktiskt bara är en vanlig människa, men allt sånt vett försvinner nog imorgon då man står där öga mot öga med honom. :P
Tur att det inte är nåt solo jag ska sjunga, då hade jag nog inte varit såhär lugn. :S

Hur som helst, hoppas det kommer gå lika bra imorgon som det gick på genrepet ikväll.
Håll tummarna!
Eller..bryt ett ben eller nåt.



Skräckinjagande, right?

Kommentarer
Postat av: Your Candyman

Hälsa från Nils "The Lord of Näs" Von der Larsson. KOm ihåg Von Der Larsson. Lycka till önskar Candyman!

2009-08-18 @ 22:14:12
Postat av: Anonym

Lycka till handsome!

Slå gubben med häpnad!

2009-08-19 @ 11:59:20
Postat av: Andres

Jag tror kunden är den coolaste svensken, så chill! Jag hade också velat höra er D:

2009-08-19 @ 13:56:01
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: Anonym

*kungen

2009-08-19 @ 13:56:21
Postat av: CArin

Du var den snyggaste sångerskan ....och hur du strålade då du sjöng inte ett uns av nerviositet kram

2009-08-19 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim