Dimanche.

Igår gjorde familjen Israelsson (minus mamma plus Alexander) stan.
Jag skulle köpa skor, en pyamas och en iCurl.
Köpte en t-shirt, en kofta och ett diadem.
Fail. ><

Efter shoppingen såg vi filmen "Old dogs" på bio.
Bitvis kunde jag inte andas.
Det ser jag som ett ganska bra betyg på en komedi.

När vi kom hem och hade ätit middag så fick jag tokont i skallen,
och gick och lade mig för att vila.
Klockan var då just efter sju.
Drygt 13 timmar senare vaknar jag, precis i tid till att göra mig i
ordning för att gå till jobbet.

Alltså WHAT?!
När har jag någonsin sovit så länge?! Typ..aldrig!
Ändå var jag trött när jag vaknade.
That's just sick.

Kommentarer
Postat av: Sensei

Jag har ju sagt att du inte behöver mer skor!

2009-12-28 @ 11:41:03
Postat av: Micka

Suck..lilla Gustav..en kvinna kan ALDRIG få för många skor!

2009-12-28 @ 13:31:41
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ester

Så du köpte ingen iCurl? :o Haha :P Det knäppaste är att man blir trött av att sova.. Det märker man på lov ;)

2009-12-28 @ 19:12:42
Postat av: Ellen

Sv: Det var dem jag köpte under unite förra året. De var så nötta, äckliga och fula att jag inte kunde ha kvar dem! :P

2009-12-29 @ 09:58:13
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim