"Powerstands" och luciatåg.

Igår var det "jullussefäääst" i Robban.
Det fikades, lussades
(ett väldigt välorganiserat och trendigt luciatåg må jag säga),
lektes lekar och skrattades en hel del!

När det var slut chillade vi ungdomar i lägenheten.
Ganska snart fick Gustav Sensei för sig att han skulle lära mig några
coola (och ack så nödvändiga att kunna) "powerstands",
med hans äckligt snygga och äckligt dyra elgura.
*Gulp* för att gå nerför en brant trappa med den säger jag!

Hur som helst så var det schiitskojj!
Det märktes att jag inte träffade mina älskade vänner förra fredagen.
Ni är bra.


Nu taggar jag sönder tills min egen älskade gitarr kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim