Han är bra, den där David.

Av någon konstig anledning hade David något emot att alla sladdar i mitt rum låg ihoptrasslade i en stor hög på golvet. Det KAN bero på att han typ ska bli elektriker och typ vet att man typ kan dö av sånt. Typ.

Såå, därför köpte han sånadäringa långa..uttags..grejor..till mig.
För att minimera trasslet tydligen.
Visst har jag en snäll och omtänksam pojkvän?!
(Dock tror jag han bara ville ha en anledning att få gå på Clas Ohlssons, men..)

Så nu kanske jag inte behöver dö i en tragisk brand orsakad av sladdtrassel!
Japp.
Känns bra.





Kommentarer
Postat av: David

Men jag måste komma och fixa sladdarna bara... Sen är jag nöjd. ^^

2009-12-09 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim