Same old song and dance.

Nu sitter jag på jobbet en fredagskväll igen.
Till NIO dessutom!
*Suck*

Hade mycket hellre varit i Robban och spelat innebandy.
Speciellt eftersom detta är sista tillfället att göra det innan det blir juluppehåll.
Men men, inte så mycket att göra åt det.

I övrigt har det varit en väldigt underhållande dag.
Jag, Lise-Marie, Angelica, Joel och Rasmus satt t.ex. i matsalen
i 1,5 timma och bara gapskrattade.
Seriöst, jag hade ont i käkmusklerna efteråt! XD

Sedan såg vi "Romeo & Julia" på engelskan, vilket inte var lika komiskt.
Jag hade nog börjat gråta på slutet om inte Nisse och Klara hade suttit och
skrattat, suckat, sjungit och skrikit hockeyramsor hela tiden.
It kinda killed the mood.

Så ett tips- se aldrig tjejfilmer med dem. :P

Kommentarer
Postat av: Moment killer

hehe ^^

2009-12-12 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim