"Veckans lista"

1. Veckans segaste dag:
Lördag.
Utan tvekan!
Jag jobbade 9-18 och trodde ALDRIG dagen skulle ta slut!
2. Veckans roligaste dag:
Fredag.
Ungdomssamling i Robban slår aldrig fel. ^^

3. Veckans bästa band:
"The Allies"

4. Veckans bästa låtar:
"Take me to the river" och "Carried away" med "The Allies"

4. Veckans bästa blogg:
http://notworthyyourlove.blogspot.com/

5. Veckans läskigaste händelse:
När jag och David skrev med varandra på MSN och helt plötsligt
citerar samma låttext exakt samtidigt helt utan anledning!

6. Veckans roligaste händelse:
Att klä julgranen med familjen och lyssna på
"Lars Vegas trio" på högsta volym. :P

Kommentarer
Postat av: Adde

Som jag å Nicklas då, jag ba:

"Ey ja ha typ loopat Lady Gaga 36 ggr nu!"

Å han svara du med!? Jag ha lyssna på Bad Romance å du?

"Paparazzi"



Ingen av oss gilla ju sån där musik :S

2009-12-07 @ 08:31:03
Postat av: sandran

sv: Nej, men man var tvungen att ha en blogg för att delta :)

2009-12-07 @ 12:33:07
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim