Den eviga tidspessimisten.

Igår drog jag och Addebejben till stan för att shoppa och sedan se på bio.
Tiidigt tidigt på morgonen for vi eftersom jag, och jag citerar mig själv,
"har såååå mycket jag ska hinna köpa och göra!".

När vi kom fram hade såklart inga butiker hunnit öppna än, så vi fick lov
att strosa omkring i Umeå ett tag..

I alla fall, när de väl öppnade så köpte jag:

Födelsedagspresenter till mamma och pappa
Sminkborttagningsmedel
Mascara
Concealer
Nattkräm
2 Bh:ar
Leggings
Solglasögon
Scartkabel (till pappa)
(..och jag vill inte ens veta hur mycket pengar jag la ut. :P)

PLUS att jag hann lämna tillbaks ett linne åt Sandra och byta ett par byxor till Hampus.
Sedan gick vi till Starz och åt lunch.



Jag försökte få ett bra kort på mig och Addebejben också, men det gick ju..sådär. :P



Efter lunchen åkte vi till Mediamarkt, och där kände sig Addebejben (som bara hade köpt en deodorant på hela dagen), självklart tvungen att bräcka mig i utgifter under dagen, och köpte därför inte en utan två dataskärmar.

När vi kom tillbaks därifrån kände vi oss klara med shoppingen och blev då tvungna att
vänta på att bion skulle börja, i endast TRE timmar!
I SF-parken gjorde jag ett nytt försök med kameran, men icket..



När vi äntligen fick komma in i salongen för att se filmen (Ice Age 3D) gjorde jag
ett sista försök
med kameran, och lyckades då ÄNTLIGEN fånga våra rätta sidor!



Hrm..anyway, det var helt klart en asvärd dag med min älskling. ^^
Han är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Meeen så fina ni är!!

2009-07-23 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim